Thursday, December 13, 2012

ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - ၅

ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - ၅



  • ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ကၽြန္ေတာ္ ေမ့ေတ့ေတ့

စုတ္ျပတ္ေနတဲ့ အေရးအသားဆိုလည္း ဆက္မဖတ္ပါနဲ႕ေတာ့
ကေလးကလားမဟုတ္ေတာ့လည္း အေရးထားလုပ္ၾကည့္တယ္
ဒီကဗ်ာအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို ခင္ဗ်ားမ်က္စိေရွ႕က ျဖတ္ပ်ံမယ္၊
ေစာင့္ေနတဲ့မနက္ျဖန္ဆိုတာက က်ဳပ္တို႕အၿမဲတမ္း ထည့္စဥ္းစားေနရတဲ့ကိစၥ၊
အေျမာက္ဆံနဲ႕ထုလိုက္သလို “ အုန္းခနဲ၊ ဒုန္းခနဲ ” ဘ၀တိုက္ပဲြက ဆူညံတယ္၊
အဲဒီေကာင္မေလးရဲ႕ဒီဇိုင္းက လန္ပ်ံေနေတာ့လည္း ႏွာဘူးေတြ ထန္ေနၾကတာ
ဘာေျပာမလဲ၊ ငါ့စေကာဆိုၿပီး ေအာ္လိုက္ရာက ပုဂံမွာ စစ္ျဖစ္ၾကသတဲ့၊
အရက္မူးၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ရစ္တဲ့အရက္သမား ဘယ္ႏွေယာက္ေတြ႕ဖူးလို႕လဲ၊
“ ေရကူးေနတဲ့ ဘဲ ” ဆိုတဲ့စကားမွာ အဓိပၸါယ္ႏွစ္ခြပါတာ လက္ခံပါသလား၊ ငါ့အိပ္မက္တံတားလည္း
က်ိဳးက်ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ၊ ေတာင္ေတာင္အီအီ စဥ္းစားေနလည္း ဆင္ေခါင္းေခြးခ်ီသလို
ဉာဏ္မမီ မိုက္မဲရာပဲရွိမယ္၊ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ဆိုတာကလည္း လူတိုင္းမွာ ရွိသင့္တယ္
မဟုတ္လား၊ စုတ္ျပတ္ေနတဲ့ အေရးအသားဆိုေတာ့လည္း ဟုတ္ဟက္ေလမလား သိခ်င္ၾကမယ္၊
ကိုုယ့္ငါးခ်ဥ္ကိုယ္ခ်ဥ္ျပတာ ဘာထူးမလဲ၊ ႏွာဘူးေတြက အခုထိေကာင္မေလးကို ေငးေနၾကတုန္း၊
ရင္ခုန္သံေတြဟာ အေျမာက္ဆံနဲ႕ထုလိုက္သလို “ ဒုန္းခနဲ၊ အုန္းခနဲ ” ဆူညံေနတယ္၊ ဘာပူပန္ေနသလဲ၊
အုတ္ေရာေရာေက်ာက္ေရာေရာ မနက္ျဖန္မွာ “ ငါ့စေကာ ” စစ္တပ္ႀကီး ခ်ီတက္လာျပန္ရင္လည္း
ဒီကဗ်ာအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို ခင္ဗ်ားနားေဘးက “ ၀ီခနဲ ” ျဖတ္ပ်ံသြားဦးမယ္၊
အေရးထားပါ၊ ကေလးကစားစရာမဟုတ္ဘူး ကိုယ့္လူ၊ အရက္မူးၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ရစ္တဲ့အရက္သမား
ခင္ဗ်ား ဘယ္ႏွေယာက္ ေတြ႕ဖူးလို႕လဲ။        ။

နရီမင္းထက္
11/5/12/PM.



ဒီတစ္ခါေတာ့ အရင္ကဗ်ာခ်ဥ္းကပ္ပုံမ်ဳိးနဲ႔ မတူတဲ့ ပုံစံတစ္မ်ဳိးနဲ႔ နရီ႕ရဲ႕ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ခ်ဥ္းကပ္ၾကည့္ဖုိ႔ ေရြးထားပါတယ္။ နရီ႕ရဲ႕ ကဗ်ာအေတာ္မ်ားမ်ားထဲမွာ ဒီတစ္ပုဒ္ကို ေရြးရတာကလည္း အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ ဒီကဗ်ာမွာ ကၽြန္ေတာ္သေဘာက်တာေတြက အသံေတြ၊ ဟန္ေတြ၊ သေရာ္ပုံေတြ စသျဖင့္ေပါ့။ ဒီကဗ်ာဟာ ခက္တဲ့ကဗ်ာမ်ဳိး မဟုတ္ေပမယ့္ ပုံမွန္ကဗ်ာဖတ္သူတစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ အခက္အခဲေလးေတြ အနည္းငယ္ရွိႏိုင္မယ္ ထင္ပါတယ္။ ပထမဆံုးေျပာလိုတာကေတာ့ ဒီကဗ်ာဟာ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ႏြယ္၀င္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ပါ။ (ကၽြန္ေတာ့္အထင္ေတြ၊ ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ေတြ ထပ္ထပ္မေျပာေတာ့ပါဘူး။ ေခါင္းစဥ္မွာတည္းက ကၽြန္ေတာ့္အျမင္လို႔သာ သံုးထားတာမို႔ အစအဆံုး အကုန္လံုးက ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ေတြခ်ည္းပါပဲ။ ေရးသူရဲ႕သေဘာနဲ႔ အျခားတစ္ေယာက္ရဲ႕ သေဘာက ကၽြန္ေတာ့္အျမင္နဲ႔ တူခ်င္မွ တူမယ္။ တူရင္လည္း တူေနပါလိမ့္မယ္။)




ကဗ်ာရဲ႕ ေခါင္းစဥ္မွာကတင္ ကဗ်ာေရးသူရဲ႕ သေရာ္လိုမႈက ေပၚလြင္ေနပါတယ္။ ကိုယ့္နာမည္ ကိုယ္ေမ့ေနတတ္တဲ့ သူေတြ ရွိေကာင္းရွိမယ္။ ဒါေပမယ့္ ရွားပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ စဥ္းစားစရာရွိလာတာက နာမည္ ဆိုတာပါ။ ေရးသူက နာမည္ဆိုတာကို ဘယ္လိုသေဘာမ်ဳိးနဲ႔ သံုးထားတာလဲ။ ဒီမွာသံုးထားတဲ့ နာမည္က ေခၚရုံသက္သက္ နာမည္လား၊ ဒါမွ မဟုတ္ သူ႔ရဲ႕ပင္မ ရုပ္/ခႏၶာ တစ္ခုလံုးကို ကုိယ္စားျပဳတဲ့ သေဘာမ်ဳိးနဲ႔ သံုးတာလား။ ဆိုလိုတာက သူ႔ကိုယ္သူ ေမ့ေနတာလား။ သူ႔ရဲ႕ နာမည္ကိုပဲ သူေမ့ေနတာလား။ ႏွစ္ခုလံုးျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ကဗ်ာပါ စာသားေတြနဲ႔ ဆက္စပ္ၾကည့္ရတာေတာ့ သူ႕ကိုယ္သူ ေမ့ေနတာ ပိုျဖစ္ႏိုင္တယ္။




စုတ္ျပတ္ေနတဲ့ အေရးအသားဆိုလည္း ဆက္မဖတ္ပါနဲ႕ေတာ့
ကေလးကလားမဟုတ္ေတာ့လည္း အေရးထားလုပ္ၾကည့္တယ္
ဒီကဗ်ာအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို ခင္ဗ်ားမ်က္စိေရွ႕က ျဖတ္ပ်ံမယ္၊
ေစာင့္ေနတဲ့မနက္ျဖန္ဆိုတာက က်ဳပ္တို႕အၿမဲတမ္း ထည့္စဥ္းစားေနရတဲ့ကိစၥ၊




ကဗ်ာကေတာ့ စစခ်င္း ေဆာက္နဲ႔ ထြင္းဆိုသလိုပဲ။ စတယ္ဆို ေရးသူရဲ႕ သေရာ္သံကို စျမင္ရတာပါပဲ။ သူ႔အေရးအသားကို မေကာင္းဘူးထင္ရင္ ဒီမွာတင္ရပ္လိုက္ပါေတာ့လို႔ ဆိုတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆက္စဥ္းစားမိတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထမင္းစားသလိုပါပဲ။ ထမင္းစားတဲ့အခါ ဟင္းတစ္ခြက္ကို ကိုယ္ႀကိဳက္လား မႀကိဳက္လားဆိုတာ တစ္ဇြန္းေလာက္ခပ္စားၾကည့္ရင္ သိပါၿပီ။ မႀကိဳက္ရင္ ဆက္စားေနစရာမလိုဘူးေပါ့။ ေနာက္တစ္မ်ဳိးေျပာင္းစားမွာေပါ့။ ဒီသေဘာနဲ႔ ဆင္တူပါပဲ။ ဒီကဗ်ာ အေရးအသားကို မႀကိဳက္ဘူးဆိုရင္ ပထမဆံုးတစ္ေၾကာင္းမွာတင္ပဲ ရပ္တန္႔လို႔ ရတယ္လို႔ သူက ေျပာတယ္။ ဆက္ၿပီးေတာ့ ကာရံအခ်ိန္အဆက္နဲ႕ ကဗ်ာကို ဆက္ထားတယ္။ “ အေရးအသား ” ၊ “ ကေလးကလား ” ၊ “ အေရးထား ” စသျဖင့္ေပါ့။ ဒုတိယ စာေၾကာင္းမွာကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ကဗ်ာအေပၚ အေလးထားမႈကို ျပထားတယ္။ ကေလးကလား မဟုတ္ဘူးတဲ့။ ဒါဆို ကေလးကလား အလုပ္ေတြက ဘာေတြလဲ။ ေဆာ့ျခင္း၊ ကစားျခင္း၊ ေဆာ့ကာစားျခင္း၊ soccer ကစားျခင္း (အို LP ေတြဆီေရာက္ကုန္ပါၿပီ။ :P) စသျဖင့္ေပါ့။ ကေလးဘ၀မွာေတာ့ ဒါေတြဟာ အေလးအနက္ကိစၥေတြမဟုတ္ဘူး။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးပဲ သေဘာထားတယ္။ ဒီေတာ့ ကဗ်ာဆိုတာ ကေလးကလားလို ေပါ့ေပါ့ပါးပါး မဟုတ္ဘူး။ အေလးထားၿပီး ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္သင့္တယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ဆက္ၿပီးေတာ့လည္း “ အေရးထား ” ကို “ အေရးအသား ” နဲ႔ ကာရံခ်ိတ္ၿပီး ေနာက္တစ္ေၾကာင္း ဆက္ျပန္တယ္။ ဒီ တတိယစာေၾကာင္းကလည္း တစ္မ်ဳိးပါပဲ။ တည့္တည့္ေျပာသလိုနဲ႔ ေစာင္းခ်ိတ္ထားသလို၊ အတည္ေျပာသလိုနဲ႔ သေရာ္ေနသလိုပဲ။ ဒီအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို သြားမယ္ဆိုေတာ့ အရမ္းျမန္မွာေပါ့။ အဲဒါကို ခင္ဗ်ားမ်က္စိေရွ႕က ျဖတ္ပ်ံမယ္လို႔ သံုးသြားျပန္တယ္။ အရမး္ျမန္တဲ့ အလ်င္တစ္ခု မ်က္စိေရွ႕က ျဖတ္ပ်ံသြားတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမင္လိုက္ပါ့မလား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳမျမင္ႏိုင္တဲ့ မနက္ျဖန္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေခါင္းထဲမွာေတာ့ အၿမဲတမ္းထားရတယ္ မဟုတ္လား။ ဒါဆို မေရရာတဲ့ ဒီအေၾကာင္းအရာ ႏွစ္ခုကို ကဗ်ာဆရာက ဆက္စပ္ျပေနသလိုပဲ။




အေျမာက္ဆံနဲ႕ထုလိုက္သလို “ အုန္းခနဲ၊ ဒုန္းခနဲ ” ဘ၀တိုက္ပဲြက ဆူညံတယ္၊
အဲဒီေကာင္မေလးရဲ႕ဒီဇိုင္းက လန္ပ်ံေနေတာ့လည္း ႏွာဘူးေတြ ထန္ေနၾကတာ
ဘာေျပာမလဲ၊ ငါ့စေကာဆိုၿပီး ေအာ္လိုက္ရာက ပုဂံမွာ စစ္ျဖစ္ၾကသတဲ့၊
အရက္မူးၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ရစ္တဲ့အရက္သမား ဘယ္ႏွေယာက္ေတြ႕ဖူးလို႕လဲ၊




ကဗ်ာကေတာ့ ဆက္လက္စီးဆင္းသြားတယ္။ မနက္ျဖန္ကိုေတြးလာၿပီဆိုေတာ့ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းမွာ ဘ၀အေၾကာင္းနဲ႔ ဆက္စပ္လိုက္တာကလည္း တစ္ခါတစ္ခါ သထိထားဖု႔ိေမ့ေလ်ာ့သြားတတ္တဲ့ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ သပ္ရပ္မႈပါပဲ။ အေျမာက္ဆံနဲ႔ ထုလိုက္သလို တဲ့ ဒါဆို ျပင္းထန္ၿပီး ျမန္ဆန္တယ္၊ က်ယ္ေလာင္တယ္ေပါ့။ က်ယ္ေလာင္တာကိုေတာ့ “ အုန္းခနဲ၊ ဒုန္းခနဲ ” လို႔ဆက္ထားတယ္။ ၾကည့္ရတာေတာ့ ဒီကဗ်ာထဲက ဘ၀ဟာ ပူေလာင္ေပါက္ကြဲေနပုံပါပဲ။ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းကိုလည္း ကာရံအကူးနဲ႔ပဲ ကူးထားတယ္။ (ညံ ႏွင့္ ပ်ံ)။ ေခတ္ကာလကို သေရာ္ထားတယ္။ ခုေခတ္ ေကာင္မေလးေတြရဲ႕ ဖက္ရွင္နဲ႔ ဒီဖက္ရွင္အေပၚမွာပဲ သာယာေနၾကသူေတြကို ဆက္ၿပီးေတာ့ သေရာ္ျပန္တယ္။ ဘာေျပာမလဲ။ ေျပာခ်င္ရာသာ ေျပာၾက။ ငါ ၀တ္ခ်င္တာ ၀တ္မွာပဲ။ ငါ ဘူးခ်င္တာ ဘူးမွာပဲ။ ငါ … ငါ … ဆိုၿပီး ငါလုပ္သမွ် အမွန္ထင္သူေတြေၾကာင့္ စစ္ျဖစ္ၾကသတဲ့။ ဒီေနရာမွာ ပုံဂံလို႔ သံုးထားတာကလည္း စိတ္၀င္စားစရာပဲ။ ပုံဂံဆိုတာ ပထမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ တည္ခဲ့ရာၿမိဳ႕၊ ျမန္မာတို႔ရဲ႕ ယဥ္ေက်းမႈ ထြန္းကားရာၿမိဳ႕ … ဆိုေတာ့ကာ ဒီေနရာမွာေတာ့ ကဗ်ာဆရာက ယဥ္ေက်းမႈကို ေျပာလိုပုံရတယ္။ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းကေတာ့ မႊန္ထူေနၿပီး ကိုယ့္အမွားကိုယ္ျမင္တဲ့သူ ဘယ္သူ႔ေတြ႕ဖူးလို႔လဲ လို႔ေျပာခ်င္ပုံပဲ။




“ ေရကူးေနတဲ့ ဘဲ ” ဆိုတဲ့စကားမွာ အဓိပၸါယ္ႏွစ္ခြပါတာ လက္ခံပါသလား၊ ငါ့အိပ္မက္တံတားလည္း
က်ိဳးက်ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ၊ ေတာင္ေတာင္အီအီ စဥ္းစားေနလည္း ဆင္ေခါင္းေခြးခ်ီသလို
ဉာဏ္မမီ မိုက္မဲရာပဲရွိမယ္၊ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ဆိုတာကလည္း လူတိုင္းမွာ ရွိသင့္တယ္
မဟုတ္လား၊ စုတ္ျပတ္ေနတဲ့ အေရးအသားဆိုေတာ့လည္း ဟုတ္ဟက္ေလမလား သိခ်င္ၾကမယ္၊




ဘဲဆိုတဲ့ အမ်ဳိးက ေရထဲမွာေနတာ။ ေရကူးေနတာ မဆန္းဘူး။ ဒါကိုပဲ အဓိပၸာယ္ ႏွစ္ခြပါတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ဒါကေတာ့ ဆန္းတယ္။ အမ်ဳိးသားေတြကိုလည္း ဘမ္းစကားအေနနဲ႔ ဘဲ လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔သံုးတတ္ၾကတယ္။ ဒါကို ဆိုလိုၿပီး ေရးပုံပဲ။ ဒါဆို ေရကူးတာကေကာ၊ တကယ္ပဲ ေရထဲမွာ ကူးေနတာလား၊ အေပၚမွာတုန္းက ဆိုခဲ့သလို ေကာင္မေလးေတြရဲ႕ ဖက္ရွင္အေပၚမွာပဲ သာယာေနတာလား။ အဲဒီ့လို အဓိပၸာယ္ႏွစ္မ်ဳိးထြက္တယ္ဆိုတာကိုေကာ လက္ခံပါသလား။ ဒါေတြဟာ ကဗ်ာေရးသူရဲ႕ အတတ္ပညာနဲ႔ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ထားသလိုပါပဲ။ ဆက္ၿပီးေတာ့ ငါ့အိပ္မက္တံတားလည္း
က်ိဳးက်ခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ၊ လို႔ဆိုတယ္။ ဒါဆို သူ႕မွာလည္း ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရွိခဲ့တယ္ေပါ့။ လတ္တေလာ အဆင္မေျပဘူးေပါ့။ အသဲကြဲေနတယ္ေပါ့။ ဒါကိုထည့္ေရးပုံပဲ။  ေနာက္ဆက္ၿပီးေတာ့လည္း “ အီ၊ ခ်ီ၊ မီ ” ကာရံအခ်ိတ္ေတြနဲ႔ ကဗ်ာကို ဆက္တယ္။ ဒီလိုေလ်ာက္စဥ္းစားေနလို႔လည္း အဆင္မေျပေသးပါဘူးတဲ့။ ဆင္ေခါင္းေခြးခ်ီသလို ဉာဏ္မမီ မိုက္မဲရာပဲရွိမယ္၊ ဆင္ေခါင္းေခြးခ်ီ ဆိုတဲ့အသံုးေလးကလည္း လွတယ္။ တကယ္ဆို ဆင္ေခါင္းႀကီးကို ေခြးက ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး ခ်ီႏိုင္မွာလဲ။ အဲဒီ့လိုပဲ ဒီလိုေတြ ေတြးေနလို႔လဲ ငါ့ဥာဏ္ေလးနဲ႔ လိုက္လို႔ မမီႏိုင္ပါဘူးလို႔ သေရာ္ထားျပန္တယ္။ ဆက္ၿပီးေတာ့ သူ႕ကိုယ္သူ သတိေပးသလိုနဲ႔ ဖတ္သူကိုလည္း သတိေပးတယ္။ ၀ွက္ဖဲ တစ္ခ်ပ္ေတာ့ ရွိသင့္ေသးတယ္တဲ့။ ဒါဆို ဒီကဗ်ာက အျပည့္အစံုမဟုတ္ဘူးေပါ့။ ဒီလုိဆိုလိုေလသလား။ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး။ ဒါက ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ျပန္ခ်ိတ္ထားတဲ့ တစ္ေၾကာင္း ျဖစ္မယ္။ ေနာက္ေတာ့ ကဗ်ာက တစ္ပတ္ျပန္လည္တဲ့ ပုံစံမ်ဳိးနဲ႔ အေပၚဆံုးအေၾကာင္းကို ျပန္ခ်ိတ္ျပန္တယ္။ ဆက္စပ္ၿပီး အေပၚက တစ္ေၾကာင္းနဲ႔လည္း ျပန္ခ်ိတ္ျပန္တယ္။ “ စုတ္ျပတ္ေနတဲ့ အေရးအသားဆိုေတာ့လည္း ” ဒါက အေပၚဆံုးအေၾကာင္းနဲ႔ အခ်ိတ္အဆက္၊ “ ဟုတ္ဟက္ေလမလား သိခ်င္ၾကမယ္၊ ” ဒါကေတာ့ သူ႕အေပၚကတစ္ေၾကာင္းနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ထားတယ္။ အေပၚမွာ သူက လူတိုင္းမွာ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ေတာ့ ရွိသင့္တယ္မဟုတ္လားလို႔ ေမးထားတယ္ မဟုတ္လား။  




ကိုုယ့္ငါးခ်ဥ္ကိုယ္ခ်ဥ္ျပတာ ဘာထူးမလဲ၊ ႏွာဘူးေတြက အခုထိေကာင္မေလးကို ေငးေနၾကတုန္း၊
ရင္ခုန္သံေတြဟာ အေျမာက္ဆံနဲ႕ထုလိုက္သလို “ ဒုန္းခနဲ၊ အုန္းခနဲ ” ဆူညံေနတယ္၊ ဘာပူပန္ေနသလဲ၊
အုတ္ေရာေရာေက်ာက္ေရာေရာ မနက္ျဖန္မွာ “ ငါ့စေကာ ” စစ္တပ္ႀကီး ခ်ီတက္လာျပန္ရင္လည္း
ဒီကဗ်ာအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို ခင္ဗ်ားနားေဘးက “ ၀ီခနဲ ” ျဖတ္ပ်ံသြားဦးမယ္၊
အေရးထားပါ၊ ကေလးကစားစရာမဟုတ္ဘူး ကိုယ့္လူ၊ အရက္မူးၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ရစ္တဲ့အရက္သမား
ခင္ဗ်ား ဘယ္ႏွေယာက္ ေတြ႕ဖူးလို႕လဲ။        ။




ကဗ်ာဆရာက အားမရေသးပါဘူး။ သူ ဆက္ၿပီးေတာ့ သေရာ္ေနတုန္းပါပဲ။ ငါ့ ကိုယ္ ငါ ေကာင္းတယ္ေျပာလို႔ေကာ ဘာထူးမွာလဲ။ ႏွာဘူးဆိုတဲ့ ေကာင္ေတြကေကာ နားလည္မွာလား။ သူ႕ဟာသူ ေကာင္မေလးေတြ ေငးလို႔ ေကာင္းတုန္း။ သူတို႔ ရင္ခုန္သံေတြက ျပင္းထန္၊ ျမန္ဆန္၊ ဆူညံ ေနတုန္း။ သူတို႔အတြက္ေကာ ဘာပူပန္ေနရမလဲ။ အုတ္ေရာေရာေက်ာက္ေရာေရာ မနက္ျဖန္မွာ “ ငါ့စေကာ ” စစ္တပ္ႀကီး ခ်ီတက္လာျပန္ရင္လည္း ဒီကဗ်ာအေရးအသားက က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္လို ခင္ဗ်ားနားေဘးက “ ၀ီခနဲ ” ျဖတ္ပ်ံသြားဦးမယ္၊ ” ဒီေနရာေလးေတြကေတာ့ သူ႕ရဲ႕သေရာ္ဟန္နဲ႔ ကဗ်ာရဲ႕ flow အတိုင္း အလိုက္အထိုက္ စီးေမ်ာသြားပုံပဲ။ ၿပီးေတာ့ “အေရးထားပါ၊ ကေလးကစားစရာမဟုတ္ဘူး ကိုယ့္လူ၊ ” လို႔ ဆိုတယ္။ ဒါဆို ဒါက အေရးႀကီးတယ္ေပါ့။ ဟုတ္ပါတယ္။ တကယ္လည္း အေရးႀကီးတာေပါ့။ ေနာက္ဆံုးအေၾကာင္းမွာ အေရးအႀကီးဆံုးကို သူေျပာသြားတယ္ေလ။ ကိုယ္မွားတာကို မွားမွန္းသိတဲ့သူ၊ ကိုယ့္ရဲ႕ အမွားကို ကိုယ့္အေပၚမွာပဲ ျပန္ခံရေအာင္ လုပ္တဲ့သူ ဘယ္သူရွိလဲ။ ဘယ္ႏွေယာက္ေလာက္ ေတြ႕ဖူးလို႔လဲ။ အေတာ္မ်ားမ်ားက ကိုယ့္အမွားေၾကာင့္ရတဲ့ ရလာဒ္ဆိုေပမယ့္ သူမ်ားကိုပဲ ေျပာတတ္ၾကတယ္မဟုတ္လား။




ခင္မင္ေလးစားလ်က္
ၾကယ္စစ္သည္ (၁၅ စက္တင္ဘာ ၂၀၁၂) 

No comments:

Post a Comment